Tuesday, July 5, 2016

                    Advil Film Coated


I always thought that body aches appeared as at 60, not at 33 years. 'How wrong I was !! At my age I suffer low back and knee pain, I hate taking analgesics because I do not feel that it's work, but it can damage my body. What dilema¡, but with a three year old girl it is impossible to complain of pain and sleep.

I needed to find a magic formula to help me feel good quickly.

And Advil Film Coated came into my life as if by magic. At first I thought it was a painkiller more, but to use it I realized it works.

In the morning I woke up with lower back pain and decided to try Advil Film Coated. I used one of the envelopes that containing two tablets.

I was surprised how easy it was to swallow.

After about 20- 25 minutes I started to feel better. Amazing that all day again no pain. I went to NY Botanical Garden for more than 5 hours and I felt very good. I'm run and play with my kids all day, no pain, love my life pain free.


Advil Film Coated convinced me, and became my favorite.

I received a free sample as a member of the Fast Advil Fanatics on Crowdtap, but this is 100% my opinion  #sponsored 


♥♥Yajaira♥♥
   🔵🔵🔵🔵🔵🔵🔵🔵🔵🔵🔵🔵🔵🔵🔵🔵

                Español (Spanish version)


Yo pensaba que los dolores en el cuerpo aparecían como a las 60 años, no a los 33 años. ¡¡Qué equivocada estaba!! A mi edad sufro dolores de espalda baja y de rodilla, odio tomar medicamentos porque siento que no me funcionan para el dolor pero me dañan otros órganos del cuerpo.  ¡Qué dilema¡, pero con una niña de tres años es imposible quejarse de dolor y dormir.

Necesitaba encontrar una fórmula mágica que me ayudara a sentirme bien rápidamente.

Y Advil Film Coated llegó a mi vida como por arte de magia. Al principio pensé que era un analgésico más, pero al usarla me di cuenta que funciona.

En la mañana me levanté con dolor de espalda baja y decidí que probaría Advil Film Coated. Usé uno de los sobres que contenía dos tabletas.

Me sorprendí lo fácil que era de tragar.

Luego de unos 20- 25 minutos comencé a sentirme mejor. Increíble que en todo el día no volví a tener dolor. Me fui al NY Botanical Garden por más de 5 horas y me sentí muy bien.

Advil Film Coated me convenció, y se convirtió en mi favorito.

Recibí una muestra gratis como miembro de 'Fast Advil Fanátics" en Crowdtap, pero lo antes expuesto es únicamente mi opinión, de ninguna manera influyen en mi planteamiento. #sponsored

♥♥Yajaira♥♥

No comments:

Post a Comment